Subject: vastus avaldusele
From: "Kristel Lekko - OKK" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 12:16:12 +0300

Tere

Õiguskantsleri poole pöördus  Riigi ja Omavalitsuste Teenistujate
Ametiühing murega, et Rahandusministeerium ei ole vastanud 03.03.2025
avaldusele.

Avaldus puudutas tööaja arvestamist. Avaldaja saatis 20.05.2025
ministeeriumile meeldetuletuse avaldusele vastamise kohta.

Palun andke meile teada:

1.	kas ja millal on avaldus registreeritud (sh viide
registreerimisnumbrile dokumendiregistris),
2.	mis liiki avaldusega oli tegu (teabenõue, märgukiri,
selgitustaotlus, taotlus, vaie, kaebus ametniku tegevuse peale vms),
3.	kas ministeerium oli /on kohustatud avaldusele vastama ja millise
aja jooksul tulnuks / tuleb seda teha,
4.	kas ja millal ministeerium vastas / vastab avaldusele,

Kui ministeerium on avaldajale vastanud, palun edastage vastus
õiguskantslerile.

Kui ministeerium ei ole avaldajale tähtaegselt vastanud, siis palun
selgitage, miks on avaldajale vastamine viibinud ja kas avaldajat
teavitati vastuse viibimisest.

Ootame ministeeriumi vastust võimalusel hiljemalt 26.06.2025 (
<mailto:[email-masked]> [email-masked]).

Kristel Lekko

Õiguskantsleri nõunik

693 8443

[email-masked] <mailto:[email-masked]>